Acemimom1 maalesef atak 🤦🏻♀️bizde 4 ay 12 günlüğüz normalde 9 de yatar 3 saate bir emmeye kalkardı bu 3.4 gündür uyuyamıyor 🤦🏻♀️çok uykusu var dalamıyor uyusa bile ses çıkartıyor 🤷🏻♀️Mizmizlanıyor kafayı yemiş durumdayım Allahtan eşim sabah 5 gibi kalkıp işe gidene kadar bakıyor o sirada bende uykumu alıyorum 😢yoksa hiç ayakta duracak gücüm kalmıyo