Zeynebinannesi Böyle sorun yaşayan oldu mu, benım daha 2 aylık, bebeğim doymuyor gibi, idrarda azalma var. Tek fark var regl olmam 🤷♀️
Gorursensoyle Zeynebinannesi ben yaşıyorum🤦🏻♀️ İlk senin gibi oldum sütüm gitti gidecek öyle az.. sonra bi araştırdım regl olunca azalırmış galactago aldım süt artırıcı öyle dengeledim her regl de azalıyor bitince normal e dönüyor
deletedmom293 Bazılarında regl olunca sütü azalıyor diye duymuştum ben öyle bir sorun yaşamadım ama . Her kişi de farklı olabiliyor . Senin yapman gereken moralini bozmaman süt artırıcı şeyler kullanman ☺️
Minikprenses Aynı seyi yasadım sütüm bi gecede azaldı sebebini bilmeden bi baktım regl olmusum 6 gün sürdü biter bitmez bi baktım artmıs normale döndü o zaman anladm regl yüzünden oldugunu 😅 evet doymuyo bende öyle hissetmiştim azalma vardı çişli vr kakalı bezde daha uzun emzirdim zaten gögsümde yasıyodu iyice yapısık kaldık gerci sabahları hala öyleyiz 😅 emzirirken uyurum gögsüm acıkdıt hep kızımda emer doyunca yada uyunca birakır bi daha uyanır tutar tutamazsa beni uyandırır 10 gün sonra 3 aylık olucaz 😅
Zeynebinannesi Süt arttırcı kullanmak gerekiyor o zaman, ilk zamanlara döndük. Meme ucum acımaya basladı. 😔