Bir haftadır kızım sabah 6ya kadar uyumuyo gündüz de akşama kadar uyuyordu tamamen gece ve gündüzün yerini değiştiröişti bu iki gündür düzene girdi derken düzene girmiş halide allah kahretmesin ki gece 2de 3dd uyumuş hali neyse bu arada 11 aylık ve şu saat oldu hala yarım saatte bir emmek için uyanıyo gerçekten bıktım artık sabırlı bi insan değilim elimde olmadan bağırıp çağırıyorum onu da korkutuyorum ağlıyo ağlıyo susmuyo ayağımda sallıyorum susmuyo gerçektek bıktım vallahi delirmek üzereyim bu çocuk doğduğundan beri bana gece uykusu haram oldu gerçekten bıktım ben napıcam ondan sonra da bağırıp sarsıp korkuttum diye ağlıyorum böyle anne olunur mu allah aşkına 11 aylık olmuş ne zaman düzene girecek dün sabaha kadar uyuyamadığım için eşimi kaldıramadım alarmı kapatmışım hiçbir şey hatırlamıyorum işe geç kaldı gündüz biraz uyuyayım diyorum kafamı kaldıramıyorum nolucak böyle nereye kadar ben nasıl düzene sokucam bu çocuğu