Bebeğim 2 buçuk aylık. Beşiği yatağımızın hemen yanında. Emziriyorum uyuyor ama yatağına bırakınca hemen uyanıyor. Delirmek üzereyim. Bu saat oldu hala uyanık. Gündüz de çok uyutmamıştım gece daha çok uyusun diye. Nasıl alıştıracağım bu çocuğu uykuya bilmiyorum… karnı tok altı temiz gazı yok. Uyanıp gülücükler atıyor 🤦🏻♀️ Ama artık uyuması gerek Siz nasıl alıştırdınız? Öneriniz var mı?