Esencanda Nihat Demir diye bi doktor var bar çok iyi bi doktor doçent kendisi zaten yeni doğan doktoru aynı zamanda günde 2 saat çocuk doktorluğu yapıyor bildiğim kadarıyla randevu almak çok zor esencan hastanesini pek sevmem ama doktor gerçekten çok iyi muayene ücreti biraz fazla tabi doçent olduğundan