Kızlar bebeğimi emzirdim yatırdım yerine odada gece lambası vardı yani loş ışık kusmuş bebeğim görmemişim. Gece emzirmeye uyandım bi baktım ensesi göğsü buz gibi. Değiştirdim üstünü hemen ama baktım ısınmıyor 1 takım daha kıyafet giydirdim 1 bayittaniye daha örttüm 1 saatte falan anca ısınmaya başladı ılık şuan göğsü. Çok çok kötüyüm uyuyamıyorum ya nasıl fark etmem. Bütün gece ıslak yatmış resmen hastalanır mı çok korkuyorum 😭😭😭