Aydanaktan Herkese iyi geceler bebeğim asla beşiğinde uyumuyor besigi anne yanı ayri odada degil yanimizda son bir haftadir derin uykudayken koysam bile uyanıyor bu durumu yaşayan varmi nasıl cozdunuz
sedaelif Aydanaktan bende oldu emziriyorudum beşiğe koyarken uyanıyor du. Bizim yanımızda da rahat edemedim. Son çare yere yatak yaptım yatırarak emzirdim uyuttum uyuyunca kalktım yanından.
Aydanaktan Mommmmms umarim bir fikir gelir böyle değildi bir anda oldu acaba besigini mi sevmiyor yeni yatak alsammi diye bile dusunuyorum
Aydanaktan sedaelif en kötu bende oyle deneyeceğim birlikte uyumak cok güzel ama rahat uyuyup uykumu alamıyorum hep yorgunluk
Kplnnn Benimki de uyumuyor 11 aylık. Beşik yerine yatakla petek arasına kocaman yer yatağı yaptım döne döne uyuyor. Uyumadığı zaman yanına iniveriyorum bazen ben de uyuyorum onunla bazen yukarı cıkıyorum