Herkese merhaba,bebeğimi kalça kontrolünü götürdüğümde doktor ferrum demir damlası verdi ve2.ayda kullanmaya baslamamiz gerektiğini söyledi,test falan da yapmadı ben yinede doktora güvenip kullandım ama aklımda soru işareti olarak kaldi. Her yerde 4.aydan itibaren diyor erken doğum da yapmadım daha erken kullanmamızı gerektirecek hiçbir sebep söylemeden kullanın dedi doktor kullanıyordum ama bırakacağım sanırım zaten kabızlık problemimiz vardi arttı iyice sizler ne zaman başladınız kullanmaya ?