elmaliturta Ayazz444 Ben kızımdan önce kullanıyordum cildimi guzellestirmisti 🥰 onun dışında sorun olacak hiç bisey gormedim annem 5 yıl kullandı onda da hiç sorun olmadı ben bıraktığım ay hamile kaldım
ZeynepEceninAnnesii Ayazz444 evet düzenli içilmesi lazım, 9 yıl boyunca içtim aralıksız bi şekilde adet düzensizliğim yüzünden. Evlendiğim ay bıraktım hamile kaldım. Öyle hormonel bi yan etkisi olmadı bende.
ZeynepEceninAnnesii Ayazz444 evet var tabii Allah korusun bebeğin sakat kalma ihtimali de oluyo çok düzenli içilmesi lazım.