Ayminaaa Arkadaşlar emzirirken alerjik rinit ilacı kullanan var mı. 2 aydır alerjim geçmedi alerius diye bi ilaç kullandım hiç fayda etmedi. Önceden loraclast kullanıyordum. Yada böyle bitkisel bir yolla falan geçirebilen oldu mu?