Ayrgulkr benimde öyle testte çok net pozitif çıktı 1 hafta sonra sancı ve kanamam oldu kendimi hamile sandığım için apar topar hastaneye gittik ultrasonda baktılar kese bebek yok dediler kan aldılar HCG 5 çıktı aslında yüksek yani hamilelik işareti ama tekrar baktılar ve kese yok regl bu deyip gönderdiler, ablam ebe olan bir arkadaşına sormuş anlatmış durumu oda sessiz düşük yapmıştır büyük ihtimalle demiş gebelik belli belirsiz oluşmadan adet gibi sökmüştür vucudundar demiş. Gerçekten normal reglim gibi oldum 7 gün kanama sürdü ve bitti. Hala bilmiyorum sadece regl mi oldum yoksa sessiz düşük yapıp regl gibi vucuddan mı atıldı. Ama testte pozitif çıkıp hcgnin de yüksek çıkması bilmiyorum yani heralde sessiz düşüktü