OzlemCann bizde artık tıkanıklık başladı uykusuzluk ağlamalar doktora gittik, viral dedi. Ciğerler temiz ve ateş yoktu çok şükür.
Burnunu hastanede oksijenle temizlediler ben hiç temizleyemiyormusum dedim. Paket serum fizyolojik şırıngayla sikip çekiyordum otribebeyle ancak hastanede aşırı balgam çıktı ( iki gündür gidiyoruz hastende sabah akşam temizliyorlar) üstüne hava veriyorlar. Ve bunlara rağmen antibiyotik yazdı kullanmak istemediğimi söyledim çok taraftar bir doktor değil zaten ama ortalık hastalıktsn yıkılıyor devlet özel farketmeksizin randevu bulamıyorsunuz her yer kuyruk şeklinde hasta insan :(
Agumentin değil farklı bişey yazdı antibiyotik ve kullanmaya başladım. Sadece anne sütüyle beslenmiyor maalesef benimki..
Hepimizin yavrularına şifalar diliyorum