Benim bebeğimde dogdugundan beri sallardim öle uyurdu sonra birden biraktirdim sadece uyku saati değişti onun dışında hiç eziyet etmedi şükür ama memede uyuyor çok nadir kendi başına uyuyup kalması normalde karnını doyurur sonra sallardim şimdi direk karnını doyururken uyuyor o yüzden yöntem aramayın açıkip ağlamasını bekleyin sonra emerken uyuyor zaten eğer meme almiyosa uykusu gelince illaki uyur kucağınıza alın sırtını oksayin ayaktan daha iyi