Kızlar yaa ben ıkı ay önce 6aylık bebegımi ciddi bir sağlık sorunundan kaynaklı sonlandırmak durumunda kaldım. Ölü doğum yaptım ve kürtaj oldum. Kısacası zorlu bir süreçti. Sonra eşim tekrar bebek istedi ben de istemedim. Doktorda normal sürecte uc ay sonra öneriyoruz ama senın dogumun rısklı oldugu ıcın 6ay beklenmesi önerilir dedı. Sonra ılk adetım tam zamanında oldum dogumdan sonra. Ikıncı adetım 5gun gecmıs ve şimdi korkuyorum ınsallah olmamıstır dıye korunmuyormuydun diyeceksiniz. Doğal olarak korunduk.ılk cocugum sezeryan dı. Ikıncıyı normal yaptm ılkkez ve ılk adetten sonra duzensızljk olabiliyor mu? Git test yaptır diyebilirsiniz. Korkudan yapmaya gidemedim. Yasadgm sürecten dolayı