mehmel54 daha söylediklerimi anlamıyor, gece oldu uyuyalım falan diyorum ama anlamıyor ki henüz. Gece gündüz çok yoruluyorum, bi de böyle yatıp da bi saatte kalkınca çok öfkeleniyorum, çaresiz kaldım kalkıp oyun oynasam mı oyalasam mı. Emzirmekten yoruldum