Oğlum 7,5 aylık geceleri çok sık uyanıyor mama içiyor ama yarım saat snra yine uyanıyo emziği çok kuvvetli çekiyo humana marka mama kullanıyorum anlamadım mama mı doyurmuyor napmam lazım ya sizin bebekleriniz ne durumda 7 aylık bebek gece mama ile doymaz mı hiç uyumuyo doğru düzgün