Defne_20K Merhaba anneler bebeğim 14 aylık ama hicbirsekilde ek gıda almıyor sadece anne sütü ile besleniyor yemiyoo iştahı yok ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz doktora götürdüm ama hiçbir şeyde demiyor değerleri de çok güzel yardımcı olurmusunuz
zeynep91 Defne_20K ne zamanki seni emmeyi bırakır ozaman yemeye baslar aclıktan merak etme sana guvenıyor buyuk ıhtımal emerekte doyuruyor karnını ek gıdayı reddediyor
_bahar_ Defne_20K canım zorlama emin ol memeye güveniyor ve meme ona yetiyor benim kızımda 2yasina kadar emdi hiçbir şey yemedi doğru düzgün memeyi bıraktık 2yasiji geçti yemesi duzeldi
Defne_20K Birbebekkkbircicek vidio felan izlemiyor asla bütün gün benim peşimde tuvalete bile benimle geliyor:(((