ece_arel bulamaç yemesi iyi bir şey değil zaten, çocuk doğrusunu yapıyormuş 😄 yani siz olsanız her şeyin içinde olduğu karman çorman bir şey yemek ister misiniz, ben şahsen istemem midem bulanır, haşlanmış yumurtayla pekmezi bile bir arada düşünemiyorum mesela.
Benim kızım da 9 aylık, sabah normal kahvaltı yapıyor bizle, ya tavada ya haşlanmış yumurta yiyor, zeytin peynir domates vs.
Öğlen normal yemek yiyor. Sebze de olabilir, et de olabilir, makarna vs de olabilir. Arada çorba şeklinde yapıyorum sürekli katı yemesin diye.
Akşam da meyve yiyor, yoğurt ya da kefirle beraber.
Kaşık mamasını çeşit olsun diye kullanıyorum ama çok da gerekli bir şey değil. Kavanoz mama ise hiç gerekli değil.