Hamilelikte saçlarım belime kadardı 🤩 sonra tabi asiri sac dökülmesi olunca kese kese bob modele kadar kestim 1,5 yıldır kisa sac kullanıyorum. Bir yandan çok pratik geldi kısa saç kurutma vs olarak da bir yanım da eski saçlarımı özlüyor 🤤
Şuanda da biraz uzadı omuz hizasında, orta boy kullanmak zor ya dayanamayıp kestirsem mi diyorum yoksa uzatmalı mi çok kararsızım . Sizce? Bana fikir verin😅