Tugce Zey2308 Tercihen en az ortaokul öğrencisi olmasını isterim. Olası kazaları önlemek amaçlı böyle düşünüyorum. Olur da çok isterse 7-8 yaş sonrası olabilir.
zarifbianne Zey2308 Doktorlar 4 yaş diyorlar. Ebeveynleri olarak hiç düşünmüyoruz ta ki kendisi büyüyüp isteyene kadar
Tugce Melzeh35 Benim delik de ne oluyor ki? 🙈 küpe takmışım veya takmamışım… Çocuklar çok hareketli oluyorlar. Bazen yaptıklarının sonuçlarını öngöremiyorlar. Şu da bir gerçek ki insan yavrusu vicdanını kullanamaz. İlkokul çağı bu açıdan tehlikelerle dolu.🤯Oyun uğruna küpenin kızıma zarar vermesini istemiyorum. Küçük bir ihtimal bile olsa gereksiz bir risk.
Asyaveannesi04 Zey2308 ben deldirmeyi düşünmüyorum onun bedeni o karar versin büyüdüğünde deldirmek isterse deldiririz
Aryammomy Tugce haklısınız fakat bence aklı erdiğinde kendisi isterse deldirin okula yollarken küpe takacak değil ya da parkta oynarken. Yalnızca sizin gözetiminizde olduğu zamanlarda bir şey olmaz
Tugce [silindi] Ben de kıkırdak küpesi dahi seven biriyim. Ona rağmen düşünüyorum da kimin aklına geldi acaba? İnsan uzvunu delip süs takmak 🙃 Enteresan bir kabul.
lalbg Zey2308 kızım 2 yaşında ve deldirmedim. Daha bebek olduğu için türlü kazalara yol açılabilir, enfeksiyon olabilir her şey mümkün. İleride kendisi isterde deldiririm ama şu an onun adına karar vermek de istemiyorum.
Zeynep_Asya1 Ben deldirmeye karsiyim ilerde buyuyup isterse kendi bilir uc kizim var en buyugu 11 ortanca 7 kucum 3 ay hic birininkini deldirmedim simdiye kadar onlarinda boyle bi hevesi ve istegi olmadi
kurkmantosuz-madonna Bende kızımı isteğine bırakanlardanım , erken deldirenlere de saygım var . 2,5 yaş fındığım deliksiz 😜😜
umutunannesiiii Zey2308 bence cok gece de bırakmayın benim öyle olmuş kalın olan küpeler olmuyor hala zorlanıyorum kupede takasım da gelmiyor alışkanlık oluşmadı hic