Selam güzel anneler 28 haftalık hamileyim doktor bugün benden gebelik şekeri testi istedi sınırdaymis dedi gittiğim doktor özel tekrar gitmem şuan için mümkün değil bu testin parasının 10 günlük muayenedemi sayıyorlar yoksa tekrar ücret alırlar mı ? Perşembe günü devlet hastanesine gideceğim Perşembe gününü beklesem geç kalmış olur muyum ??