milletsanaseymiolacak merhaba, umarım süreciniz değişmez. Ama yanında yatmanız da bir destek, ki bu yaptığınız her şeyi ben de yapmıştım sağ olsun 1 yaşını geçip iyice hareketlenince o yöntemle de 1-1,5 saatten önce uyumaz oldu ve maalesef memede uyumadığı her an ağlar oldu. Umarım bunları yaşamazsınız. Ben de yanına uzanarak uzun bir süre uyutabilmiştim ama keşke bu kadar emek verdiğime değseydi de yanında uzanıp ona destekli uyku sağlamamış olsaydım.