Aynı yollardan bizde geçtik bize de normal deyip gönderdiler sürekli verilen hiç bir ilaç fayda etmedi.
Fitille yapıyordu çocuğum. 10 gün bekliyorduk bizde( ama beklememek gerekiyormuş 3. Gün yapması lazımmış
Prof gastroenteroloji doktoru söyledi bunu.)
Dhaa sonra gastroenteroloji dokotruyla da ilaçlar denedik.ve teşhisi koydu doktorumuz ALERJİ
Bağırsak tepkili alerjimiz varmış bizim meğerse
Çocuğum ondan yapmıyormus.
Denemediğim mama denemediğim yöntem kalmmaisti.
Tabiki her bebek farklı sizde de aynı durum olacak diye birşey yok
Ama doktorumuz 10 gün beklemede bağırsak sarkması olabileceğini ve durumun daha kötüye gidebileceğini söyledi.
Demem o ki mukakkak bir gastroenteroloji bölümüne götürün çocuğunuzu
Geçer öyle böyle deyip ufacık bedenlerini sancıyla gecirttirmeyi n
3 gün bekleyip fittille açtık