Nurtfk06 Kızlar sezaryen olalı 4 ay oldu ama bugün sabahtan sol tarafimda bı ağrı hissettim akşamda sezaryen dikisinin sol kisminda şişlik ve ağrı vardı artık sol bacağımda uyuşukluk başladı sizce bu normalmi ne sebeple olur yaşayan varmı çok agriyo çünkü
adrmz54 Nurtfk06 ağır birşey kaldırdın mi veya çok ayakta kalıp iş yaptın mı o zamanlardada oluyor canım