kbrsuzen24 Kızlar merhaba. Bebekler için hani ayaklarını karnına doğru bastırıyoruz da alttan gaz çıkarsınlar diye o hareketi yapmak zararlı mıdır acaba. Benim bebeğim alıştı yaptıkça çıkarıyor ama zararlı mıdır acaba
Peri95 kbrsuzen24 bana doktorumuz gösterdi gazını böyle çıkartacaksın diye.. Zararlı olsa söylemezdi herhalde diye düşünüyorum bende her uyandığında yapıyorum çok işe yarıyor hiç gaz sancısı çekmiyor bu hareketten sonra. Ama tabi dikkatli yapmakta fayda var çok zorlamamak lazım
Fatmaaamasal kbrsuzen24 merhaba canım çok bacaklarını zorlama bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama kalça çıkıklıgına neden olabilirsin hafif hareketlerle yap karnına da dairesel masaj yapabilirsin
papatya_1125 kbrsuzen24 canım qnne zararlı değil ama yine de zorlamadan nazikçe yapmak ;bebek kendini kastığı zaman bırakılmalı.