Uraskpln Merhabalar, bizde ara ara uyanmalar devam ediyor maalesef. Bu ataktaki uyku gerilemesi kalıcı değil güya ama biz tepetaklak olduk neredeyse. Uyku eğitimi vermiştim bende 5. Ayında, ama şimdi uykuya dalarken zorlandığı gibi gece uyanmalarda var hâlâ. Gece besleme olayımızı değiştirdim farklı bi yöntem izliyorum bi iki gündür uykusunda bi değişme olacak mı bununla diye gözlemliyorum. (1 yaşından sonra beslemeyi kesmeyi düşünmüyorum gece 1 kez besleniyor zaten) şu anda 11 ay 20 günlük ve sanırım gündüzleri de tek uykuya düşme eğiliminde. Gündüz 2 uyku yapıyor ve ikisinde de iyi direniyor ama 5-10 dk sürüyor bu direnme sonra 1 saatten fazla uyuyor. Anlayacağınız kafam çok karışık. Her yolu her yöntemi deniyorum. 1 yaşından sonra uykularının düzelmesi beklenir aslında bizde bi düzelme yok şu ana dek. İnşallah bir an önce mışıl mışıl uyuyan bebek olur hepsi 🤲🏻🌺