Zeynommm ıhlamur içemıyorum dokunuyor bana ada çayı zencefil rezene tüketiyorum ballı ama daha kötu oldum uyku dahi uyuyamoyorum bebeğime geçecek diye de cok korkuyorum pekte emmıyor zaten bi sabah uyanınca okdr sütümde gidecek iyice çalışıyorumda ptesi nasıl işe gidecem bilmıyorum😔
ezehraa