Merve96 Selam kızlar bebegim 1 ay 25 günlük oldu benide emiyo sütüm yeterli gelmedigi için mama takviyeside veriyorum 3 ölcek 90 ml veriyorum ama bittiginde hemen aglıyo azmı geliyodur basına böyle bi olay gelen varmı
mavikalpefe124 Merve96 siz fazla verin doyunca bırakır zaten. Fazlasını da kusar. Az mı fazla mı seneyip görürsünüz. Ama 1 aylık bebeğe 90 yetmesi lazım gazı falan yok değil mi ? Yada mama çok geldiği için ağlamasın? Midesi rahatsız olup
Missmiyuki Merve96 bittiginde bazen doymadigindan değil meme gibi sürekli emmek istemelerinden oluyor bizim 2 ay bitti hala öyleyiz ben biberonu çekince hemen emzik veriyorum onu bir deneyebilirsiniz. Bence ayına göre 90 bile cok daha fazlasını vermeyin derim. Doymamış olsa inan hiç susmuyorlar ve agzi araniyor elbet anlarsın
Aysnrgul Biz 3.5 aylığız yeni 90 cc den 120 ye geçtik… sizin ayınıza göre miktarı çok gibi ama bir deneyin fazla gelirse kusar zaten
Dnzaras Ben verme derim çünkü fazla mamada rahatsız ediyo benimkide agliyodu normalde 3saatte 1 90cc veriyosam 2 saatte 1 veriyodu yeni 3,5aylik duk smdi 120 cc ye gectik bazen annemler ac ac diyip fazla fazla veriyodu o gece uyuyamadi çocuğum
Merve96 mavikalpefe124 mama bittikten sonra hemen aglıyo gazınıda rahat cıkarıyo 5 gün sonra 2 aylık olucak bende ne kadar verecegimi bilemedim🥺
mavikalpefe124 Merve96 size tavsiyem ağladığında direk göğüsünüzü vern. Emme refleksinden kaynaklı olabilir. Emme isteği çok oluyor zamanla azalıyor zaten.