_YanakReisinAnnesii Hamzaninannesi1411 içerisinde ki parasetamol sayesinde oluyor , herkeste aynısı oluyor mu bilmiyorum ama bizde bir dönem enzim yüksekliğiyle uğraştık bana da o sıra da söylemişlerdi
BebekC 4 aylıkken sünnet olduğunda aldım ilk calpolü, şu an 7 aylık olmak üzere ve toplamda 3-4 kez ancak vermişimdir. Kolay kolay ilaç veren ve de kullanan biri değilimdir. Rabbim muhtaç etmesin kimseyi ilaçlara.
Hamzaninannesi1411 ONAEA bende bebeğime veriyorum hasta olduğu zaman bebeklerimizi nasıl korumamız gerek şaşırıyorum
birminikbebekannesi Poyrazin_annesii Bizde 5 günlükken nöbet geçirdi kafasını istemsizce yana döndürüp gözleri kayıyordu arkasından halsiz düşüp uyuyordu nefes alış verişi hızlanıyordu
muserrefasaf Elifveatlas Ben genelde veriyorum 4 aylık oğlum hem dişlerde zorlanma yapıyor hemde sürekli kafasında ateş oluyor ağrıları için verdiğim oluyor
Aalya Elifveatlas kııııız tek şişeyi 3 aydan sonra kullanmayın diyor doktorlar.atın çöpe yenısını alın ben 2 aydan sonra atıyorum şekerlenebilir bozulabilir etkisini yitirebilir
Elifveatlas Aalya ya öyleymiş bende burda öğrendim valla doktorlar bu kadar detay bilgi vermiyorlar doğal olarak buralardan öğreniyoruz. Üzerinde de yazmıyor ki probiyotikler de yazar mesela 4 hafta diye.
Poyrazin_annesii birminikbebekannesi bnm bebegım 9 bcuk aylık. Bu aralar kendını sıkıp titretıyor acaba epilepsı belırtısımı dıye sormak ıstedm
Aalya Elifveatlas bize sağlık ocağı doktoru söylemişti kullanmayın diye. Ben de instagramdan birkaç doktr yazmıstı görmüştüm
Simgekat pitircikk merhaba kusura bakmayın yeni görüyorum. Doktorum yeni doğan bebeklerin adapte olamadığı durumlarda ağrısı sızısı olur sen yarım kaşık calpol ver demişti ben de verdim. Çok şükür ne hastalık geçirdik. Ne de aşılarında ateşlenme oldu. Soğuk havalarda dısarı cıktıgımızda mutlaka yarım kaşık veririm hala.
pitircikk Simgekat teşekkürler cvp için, bi akşam çok huysuzlandı diye verdim 1 kere ama işe yaramadı. Yarın 2 ay aşısını olacak onda mecbur vericem ilk oğlumda ateşi çıkmadan vermeyeyim diye direnmiştim mahvoldu çocuk aşıdan sonra.
Simgekat pitircikk bugün biz de aşımızı olduk. 3 tane. Ben eve geldikten hemen sonra verdim şuan mışıl mışıl uyuyoruz. 😍