Edanur57 Merhaba anneler 3 ay önce doğum yaptım ve hâlâ regl olamadim . Tekrar bi gebelik şüphem yok bunu yaşayan varmi benim gibi çok tedirginim hiç belirtim yok ve iliskide korunduk ama neden olmuyor merak ediyorum
Bayanelaaa Edanur57 2 ay önce dogum yaptım benimde yeni geldi. Bazı arkadaşlarım 6-7 ay hatta daha fazla gelmediğini söylüyorlar. Normal yani endişelenmenize gerek yok 😌
Kelebekk_kiz Edanur57 normal canım emziriyorsan gecikiyor bazılarında hiç gelmiyor bnede 2.5 aylıkken oldum ilk şuan düzene girdi çok şükür
yagmursen Edanur57 ilk 1 sene emzirin ve ya emzirmeyin normal. Ben emzirdiğim halde ilk ay gelmişti fakat emzirmeyipte 1 sene sonra olan da var. Genel anlamıyla dogum sonrası 1 sene normal.
Fgnc1307_ Kelebekk_kiz bende doğumdan sonra bır kere oldum ama ikinci adetim 8 gün gecikti korunuyorduk ama gecikince korktum sizin ikinci adetiniz zamanında mi olmustu
ONAEA Bende 3 ay önce doğum yaptım dün reglim başladı ama acayip çok kanamam var normal mi bilmiyorum
Kelebekk_kiz Fgnc1307_ ikinci benim 6 gün gecikti üçüncü reglin de 2 gün erken geldi emzirdigimiz için etkiliyor malesef