Merhaba hanımlar uzun süredir yoktum buralarda telefonumdan dolayı uygulamayı silmiştim şimdi yaşayan varsa tecrübelerinize ihtiyacım var. bebeğim 11 aylık geçen hafta kontrolünde karaciğer sınırda dalak da olması gerektiginden çok az büyük olduğu ortaya çıktı Dr sadece 2 ayda bir kontrol edeceğiz dedi aranızda aynısını yaşayan var mı devamı nasıl oldu organlarda büyüme devam etti mi ve etkileri var mı ne bileyim internette her şey yazıyor iştahsızlık kilo kaybı halsizlik ağrı vs nelere dikkat etmemiz gerek sizin drlariniz ne söyledi