Saçmalayın Allah aşkına 2,5 yaşındaki bebekten bahsediyorsunuz kızımda oğlunuzla yaşıt bazen banada aynısını yapıyor sevmiyorum diyor ben sen sevmesende ben seni çok seviyorum diyorum ve üzülmüyorum bide ben hiç kimi daha çok seviyorsun diye sormadım sormamda soranada kızıyorum çocugunuzu seçim yapmak zorunda bırakmayın ve üzülmeyin insan en çok sevdiğinin yanında şımarıyor oğlunuzda size şımarıyor🌹