Emziren annelerde regl dönemi aksayabilir, olmayabilirsiniz. Regl düzensizlikleri doğumdan sonra ilk 2 senede çok normaldir. Telaşlanmayın. Zamana bırakın. Vücudunuzu tanıyorsunuz, bir sorun olduğunu anlarsınız zaten sorun varsa. Ama dediğim gibi ilk 2 yıl düzensizlikler normal karşılanır. Bütün hormonlarınız değişti, unutmayın. 🌺