Salmanc bizde de örümcek derler ama hani o ne diyen olur die ben yürütecek dedim ben oğlumu koymuştum ama kaç aylıktı onu hatırlamıyorum bilmiyorum alakası var mi yok mu ama 14 aylıkken yürüdü gerçi ben de 16 aylık ken yürümüşüm yürütec diye bisy yokmuş benim zamamnim da varsa da annemler in Alacak durumu yoktur