Hilokk İyi akşamlar hanımlar . Sütüm azldı sma aldım bebeğim 3 buçuk aylık ne kadar suya kaç kaşık koyacağım anlamdım yardımcı olur musun
mavikalpefe124 Hilokk kaynatılmış ılıtılmış suya 3.5 aylık için mama kabının yanında ölçüler var mesela 90a 3 kaşık. Her 30 ml için 1 kaşık
Seyyid_Ali_2021 Hilokk mama kutuların arkasında yazar canım mesela ben evolvia mama kullanıyorum benim ölçek 30ml bazı ölçekler 60ml olabiliyor o orantı ise kutunun arka kısmında yazıyor uygulaması
mavikalpefe124 Hilokk anne sütü alıyosa ölçüyü az tutun yetmezse tekrar yaparsanız denemek ve öğrenmek için. İlk 60 ml 2 kaşık ile başlayıp yetmezse 90 3 kaşık yaparsınız
Mervsssss17 Hilokk her 30 cc suya 1 silme kaşık mama koymanız gerekiyor bu ölçüye göre bebeğiniz ihtiyacına göre mama yapabilrisiniz örneğin 2 ölçü mama yapacaksanız 60 cc su 2 kaşıı mama şeklinde
Seyyid_Ali_2021 Hilokk https://imgyukle.com/i/JjXkTx bak burada yazıyor elindeki sma mamasinda da yazıyordur 30 ml suya 1 ölçek mama atıyorsun sen 120ml kadar kaynamış soğumuş ılık suya 4 ölçek atıp karıştırıp içireceksin🤗