Bir ebe ve bebek hemşiresi olarak söylüyorum ki Hayır kesinlikle 4 aylık bebeğe ek gıda verilmez. Hele gece tok tutsun diye hiç verilmez o aylarda bebeğin bagirsaklari süt ve mama dışındaki besinleri sindiremeyecek bir durumdadır dolayısıyla ya ishal olacak yada alerji malesef. Eğer denediyseniz yedirdiginiz ek gıda doğrudan bezine geçecek sindirim olmayacak. Aç oldugunu düşünüyorsanız o aylarda benim bebeğim de aç kalıyordu süt miktarı malesef azdı kilo alımı durmuştu mecburen doktorumun gece bir defa mama 60 CC mama vermemi söyledi. Lütfen doktorunuzla bu durumu konuşun. Mama vermek ayıp değil çekinmeyin ama lütfen ek gıda vermeyin. 6. Ayda bile bir çay kaşığı ile baslamamız gerekirken 4. Ayda ek vermek hem çok yanlış hemde doyuracak kadar vermemeli tadım yapmalıyız 7. Aya kadar 🙏