Merhaba annişler bebişim 4 ay 3 günlük mama ile beslenmeye iki hafta sonra tadımlara başlayacağız devam sütleri çok pahalı bebegim için kaşık olarak vereceğim bir mama varmı ya da öyle birşey olur mu yardımcı olabilirmisiniz bir kg mama 10 gün gidiyor yetişemiyorum🤢🤢