Ysmndnz_ Ayse4646 bizzz doğduğundan beri yaşadık 4 5 gün öce sonlandı artık akıntılar . İlk önce sağ göz ile başladı 3 Farklı damla kullandık bir işe yaramadı göz doktoruna gittik masaj tekniği gösterdi sağ gözü kurtardık derken solda başladı 1 ayda sol aktı masaja devam ettik sürekli serumfiZyolojik ile temizledim 4 gün öce tamamen bitti çok şükür 2,5 aylık oldu
Symaergn Ayse4646 canım benim başını üşütmüşte olabilir. Benim bebeğimin de oldu doktor üşütmüş dedi. Mutlaka uyurken başını kapat. Özellikle duş aldırdıktan sonra. Mutlaka damla kullan. Başına da dikkat edersen geçer inşallah
Kerem_k1 Ayse4646 enfeksiyon kapmış olma ihtimalini de düşün canım, bizimki kapmıştı. Serum fizyolojik ile temizleye bilirsin yüzünü ılık suyla yıkayabilirain duşta tıkanıklık varsada burnunun üst kısmından göz pınarının oraya doğru çift taraflı masaj yapabilirsin
Ayse4646 Ysmndnz_ çok geçmiş olsun. Bizim de sağda başladı. Suan 45 gunluguz. Masaj tekniği hakkında bilgi verir misiniz nasıl yapiyordunuz
Ayse4646 Symaergn denicem soyledikleriniz hastaneye gittik kontrol için sürekli üstünü çıkarmak zorunda kaldım çok teşekkür ederim 🌸
Alpinannesiyim Muhtemelen göz kanalı tıkanıklığı var YouTube de var masaj videoları elimin mikrobu geçmesin diye ben parmagima peçete sarıp öyle masaj yapıyodum suan mikrop kapmış olabilir antibiyotikli göz damlası verecektir doktor zylet ti Adi damlanin 7 gün kullanabilirsin en fazla sonra sürekli mesaj yapman lazim açılıyor masajı ihmal etme
Emmosch Benimde bebeğim 1,5 aylık,Bizde de birkaç gündür sağ gözde sulanma ve yeşil çapaklanma var, önce ılık kaynatılmış su ve pamukla sildim günde bir kaç defa geçmedi doktora yaZdım tobrex göz damlası önerdi ama henüz kullanmadım,kullanan var mı acaba?