Merhaba , bebeğimin geçmeyen sarılığı için bir takım test yapılmıştı doktor anne sütü sarılığı diyerek gönderdi bir 20 gün sonra tekrar muayeneye gelin demişti şimdi yarın başka bir doktora göstereceğim çok memnun kalmadığım için farklı doktor arayısındayım tetkik raporuna tekrar bakarken internetten de tekrar araştırayım dedim ama internete göre yüksek gibi sanki anlamadım alt sgpt 14 o düşük ama ast 42 . Bu durumu yaşayan var mı yüksek mi değerler acaba yoksa internetin her zaman ki abartması mı 🤦🏼♀️