Kızlar Vala ne yapacağımızı şaşırdık artık, tam bir hafta oldu bugün antibiyotik bitti 10 gün kullandık bide, öksürük ateş boğaz da ve kulakta vardı hava verdik ilaçlar falan, bugün gündüz uyandı tekrar burnu fokurduyo resmen temizledim falan hemen sarımsak bal yaptım, pekmez falan verdim ama napcaz ya sürekli hastalık ilaç icirmekte istemiyorum