Ebruada26 2 aylık kızım ellerini yumruk yapıp sürekli ağzına götürüyor karnı tok olduğu halde neden böyle yapıyor sizinde bebeklerinizde oldu mu bu aylarda böyle bişey
Tomyris Ebruada26 43 günlük kızım aynısını yapıyor… Doktor emme bir reflekstir, bu çocuklar oral dönemdeler normal dedi.
H_ceyhan Ebruada26 bizimki de 4 aylıkken başlamıştı. Genelde acıkınca emiyordu sonradan farkettim artık sürekli ağzında ve salyalanmaya da başlamıştı hep diş belirtileri ondan sonra da hiç ağzından gitmedi zaten
mellthemomyone Ebruada26 ellerini tanımaya başlıyor oral dönem yoğun olduğu için canım bi dahaki ay da ne bulsa ağzına götürecek muhtemelen. Çok doğal bi süreç. Doktorumuz ellerini ağzından çekmeye çalışmayın rahat bırakın 5.ayda bırakır kendiliğinden yavaş yavaş sorun yok dedi
Ebruada26 Tomyris yumruk yapıp iki elini sokmaya çalışıyor birde değil yani insan acaba doymuyor mu diyo ne değişik bebeler ya😂
Ebruada26 H_ceyhan bende diş sandım bazen erken çıkabiliyormuş ya baktım ağzında bişey yok perşembe kontrolümüz var bidaha sorcam doktora bakalım ne dicek
Tomyris Ebruada26 Aynen aynen benimki de öyle, içiniz rahat olsun bizim doktorumuz normal olduğunu söyledi
Ebruada26 mellthemomyone elleriyle bişeyleri tutmaya başlamasını beni çok heyecanlandırıyor ya daha böyle uzanıp alamıyor bişeyleri tutuyor ama tesadüfen bilinçli olarak değil zaten
mellthemomyone Ebruada26 aynennn şimdi istemli yapmaya başladı o zaman o kadar başka kiii her anları çok guzel çok heyecanlı. Rabbim uzun Ömerler hayırlı sağlıklı ömürler nasip etsin evlatlarımıza