ikiartibirfilm ben yaptım ama süt fazla mı ılıktı yoksa beceremedim mi bilmiyorum sündü yoğurt böyle nasıl diyim affedersin sümük gibi uzuyordu ama sütüm fazla ılıktı yani ondan olma ihtimali çok yüksek. normal yoğurt mayalar gibi yaptım bu arada önce 1 kaşık tereyağını sütle erittim sonra içine koyup karıştırdım kapatıp sardım. Bir daha deneyeceğim ama bende inşallah bu sefer güzel olur. Eğer sünerse yoğurt çorbası yapabilirsiniz boşa gitmemiş olur.