dunyaylabenimaramda 13 aylık olacak bir hafta sonra.Anne,baba,dede,mama,miyav,gitti,bizim taklitlerimiz,aşkım,emmi😀,abisi😀diyor,alkışlama,işaret ederek gösterme,bir oyuncağın nerede göster veya bu nasıl yapılıyor dediğimde halkaları takması vs.Okudugumuz kitaplardaki bazı karakterlerin adını söylüyo.Şuan yürümüyor ama yürümek üzere.🫶🏻🥰