Gerekse internette izliyorum, gerekse gerçekte görüyorum. Bakın, emzirme örtüsü takarak emzirmeyi anlarım. Emzirme odasına gitmek zaten olması gereken… Ama herkesin ortasında, mekanı önemsemeden , pat açıp emzirmek bence kırıcı bir davranış. Bir ara bunun tartışması cok olmuştu , kadınlar rahatça emzirebilmeli vs diye her yerde bangır bangır söylediler. Tabiki rahat emzirmeli ama emziremeyen ve icinde kalan , bu duruma üzülen annelerin olduğunu da unutmayın. Bilmiyorum haksız mıyım ? Haksız isem söyleyin. Saygı çerçevesi içerisinde bu konuyu tartışırım hiç problem değil.