Anneler merhaba. Bebeğim bugğn 6 aylık oldu ek gıdaya yeni başladık. 3 gün yoğurt denedik sonra 3 gün havuç tadımı. Yarın yumurta sarısı yağımı yapacağız ama yumurta boğaxına kaçar mı anne sütüyle ezmeli miyim? Ve sayfalarda bi sürü tarif görüyorum taşımlar gittikten sonda mı çorba muhallebi vs veriyoruz