Oğlum 2 ay 26 günlük. Geçtiğimiz Perşembe günü sünnet ettirdik. İlk gece ve ikinci gün sorunsuz geçti elhamdülillah. Ama 3. Gece huy değiştirdi resmen çocuk. Rahatlıkla uykuya geçen çocuğum uykuya geçemedi. 17:30dan gece 1 e kadar uyumadı. Naptıysak olmadı 😔 neyse ki 1 de bayıldı artık ve sonrasında 1.5-2 saatte bir uyandı. Normalde 3-4 saat kesintisiz uyuyordu. Dün gece uykusuna geç kaldım o yüzden çok zorlandı uyumakta diye düşündüm. Akşam 11-12 gibi artık öyle bir ağlıyordu ki sokağa çıkaralım dedim apar topar hazırlanıp dışarı çıktık. 3. Dk da uyudu. Biraz daha dalsın diye dolanıp Eve getirdik yerine koydum uyandı. Sonra evde arabayla dolaştırırken uyudu. Sonraso yine çok rahat geçti elhamdülillah. Sabahta keyifli uyandı. Bugün akşam uykusunu saatinde yaptı. 9:20 de ağlayarak uyandı ama ne ağlamak korktum. Emzirdim uyudu. Memeyi bıraktıktan sonra yine çığlık kıyamet ağlama derken Sakinleştirdim yatırdım 5 dk sonra yine aynı bu sefer sakinleşmedi. Kendini geri doğru atıyo artık kolum taşımıyo. Yine arabaya koydum şimdi öylr sallaya sallaya uyuttum. Hala tam dalmadı. Hep aynı saatlerde uyanıp ağlaması neden olabilir? Altı temiz karnı tok gazı da çıktı.