Merhabalaar 💜
Ben saça çok önem veririm.Önceden gür ve parlak saçlarım vardı sonra sürekli boyattım, ara makas attırdım,ısı kullandım falan derken şimdi bir avuç saçım kaldı.Saçlarım uzun ama sağlıksız ve mat görünüyor.
Sizin saç bakım sırlarınız var mı?
Uyguladığınız bir ürün veya tarif var mı?
Dökülme için kullandığınız bir ürün var mı?
Saç bakım ürünü alırken nelere dikkat ediyorsunuz?
Yeni bir şeyler denemek istiyorum💃🏻