Bugün 26 günlük olduk ve 2 gündür sık kusma var reflu büyük ihtimal ama gazın verdiği ıkınmayla burnundan ağzından içtiği süt geri geliyor bu normal mi meyilli yatırıyorum yatırırken ama sasirdim kaldim benim gibi olan var mı? 🤦🏻♀️ bi akıl fikir ariyorum .