120 ilk cam avent vardı ama 5. Ayımızdan itibaren 180 lik biberon alacağım zaten çok gaz problemimiz var anne sütü alıyorduk arada biberonuyla veriyordum ama şuan sütüm azaldı devam sütüne geçtik o yüzden daha sık biberon kullanacağız ve gala gaz sancılarımız devam ediyor o yüzden benim için önemli 😐 önerisi olan var mı kızlar