Yani çocugunuz 1 yasını geçti mi değerleri nasıl? Birşey olması için değil eksiklerini gidermek için kullanıyoruz, kızım 20 aylık d vit kullanmaya devam edıyoruz, kanımız iyi şükür, her sabah bezinin oldugu yerde vitamini, ilk vit veriyorum sonra altını temizliyorum bu sayede unutmuyorum sizde gözünüzün önümde tutun ki çocugunuzun ihtiyacını karsılayın